fototävling - din bästa sommarbild

Nu är jag med i en fototävling där man kan vinna en reflexskärm!


Jag tävlar med bilden från förra inlägget!

Bad bad bad!

Nu ska jag ner och bada, det är sjukt varmt i vattnet!



Ha det bra så länge så hörs vi sen!

Sjön

Hej bloggen!
Idag har jag varit ute på sjön, det var riktigt mysigt! Här kommer några bilder.


Välkommen till min nya blogg!

Hej på er!
Sophie är mitt namn och det är jag som har startat den här bloggen. Jag är en tjej på 14 år som gillar att fota, vara med kompisar och spela fotboll. Min kamera är min högra arm och jag bär ofta med mig den vart jag än går. Det är en Nikon D40 som jag har haft i ett halv år nu. Till kameran har jag det "vanliga" kitobjektivet som är ett Nikkor 18-55mm och även ett Tamron 18-200mm som för det mesta sitter på. Ingen stor utrustning men det duger för mig, det jag saknar mest just nu är en blixt!

Hoppas ni fått er en liten bild av mig och vem jag är och kom gärna tillbaka!

RSS 2.0